Servicii de Curatare Filtru de Particule

Un DPF este proiectat să funcționeze ca o supapă cu un singur sens. Aceasta înseamnă că depunerile pot fi îndepărtate numai așa cum intră în filtru. Folosirea fluidelor de curățare este incorectă, deoarece forțați depunerile prin filtru în mod greșit, tocmai ceea ce a fost conceput pentru a preveni să se întâmple!
Am observat numeroase rezultate în care DPF s-a topit sau crăpat din cauza fluidului care acționează pe o zonă mică a filtrului. Cenușa este un produs secundar al arderii funinginei din DPF în timpul ciclului de regenerare a motoarelor și nu poate fi arsă singură.
Singura modalitate de a elimina cenușa și alte depuneri este prin curățarea cu flux invers în aparatul de curatare filtru de particule.
Modalități ilegale și ilicite de „rezolvare” a problemei filtrului murdar pentru unii au fost distrugerea și îndepărtarea completă a monolitului filtrelor și instalarea unui software de înșelăciune în ECU-ul motorului.
Procedând astfel, indivizii iresponsabili dăunează sănătății și mediului. Noi pași sunt acum în desfășurare în Romania prin intermediul rețelei naționale de testare pentru mașini și vehicule comerciale pentru a examina amănunțit sistemele de emisii și a penaliza puternic pe cei care se dovedesc că își conduc vehiculul în mod ilegal.
Noi teste de particule au început în Europa Centrală și vor ajunge si la noi foarte curând pentru a îmbunătăți și mai mult testarea emisiilor la toate tipurile de vehicule.

Aceste filtre/unități care sunt DPF (filtru de particule diesel) SCR (unitate de reducere selectivă a catalizatorului) CAT (convertor catalitic) DOC (catalizator de oxidare diesel) și GPF (filtru de particule de benzină) sunt articole utile și sunt foarte scumpe de înlocuit.
Davyo Auto inspectează și curăță amănunțit filtrul DPF, GPF, SCR, DOC, CAT folosind o tehnologie de curățare de ultimă oră, patentată, anulând astfel necesitatea costisitoare de a il înlocui.
Filtrul este apoi securizat și conectat la mașina noastră de curățare dpf construită special, patentată, unde se efectuează un test de presiune pentru a evalua blocarea.
Apa și o enzimă specială de curățare prietenoasă cu dpf sunt pulsate prin filtru pentru a îndepărta depunerile.
Cercetătorii au descoperit că aceste particule sunt deosebit de periculoase pentru sănătatea umană și pot duce la cancer, fiind clasate în prima grupă de risc în materie de poluare a aerului. Așadar, este esențial ca toate autovehiculele care generează particule în urma combustiei să beneficieze de un filtru special, care să funcționeze corespunzător.
La fel ca orice piesă a unui autovehicul, un filtru de particule poate să sufere de pe urma unei defecțiuni. Aceasta din urmă poate să apară din neglijența utilizatorului, regimul de utilizare, o eroare de fabricație și altele.
Din păcate pentru toți posesorii de automobile, primii doi factori descriși sunt adevărații vinovați pentru defectarea unui filtru de particule, dar și cele două pot aduce mici intereferențe în funcționarea corectă a acestei componente.