Str. Prelungirea Ghencea, Nr. 54
0785 559 557
Str. Prelungirea Ghencea, Nr. 54
0785 559 557

Preturi Curatare Filtru de Particule

Important: La dpf-urile trimise prin curier, costurile de transport sunt suportate de catre client. Daca un DPF/FAP nu poate fi curatat din diferite motive, clientul suporta costul constatarii si al transportului.
Conditiile in care filtrul de particule poate fi primit pentru curatare:
sa nu aiba carcasa deteriorata
sa nu aibe cartusul din interior deteriorat
sa nu aibe nici o deteriorare structurala a monolitului
Autoturism
Curatare filtru de particule
Demontare/Montare DPF
Curatare catalizator - Benzina/Diesel
Curatare EGR
Diagnoza auto filtru de particule
Curatare clapeta/galerie admisie

intre 300 si 400 lei

(in functie de complexitate) intre 300 si 600 lei

de la 200 lei

intre 150 si 250 lei

(in functie de complexitate) intre 100 si 200 lei

(in functie de complexitate) de la 150 lei

Catalizatoarele care sunt in aceeasi carcasa cu filtrul de particule sunt curatate fara a se percepe o taxa suplimentara.

Oferta finala poate varia in functie de complexitatea lucrarii, tipul autoturismului si/sau anul de fabricatie.

Autoutilitara
Curatare filtru de particule
Demontare/Montare DPF
Curatare catalizator - Benzina/Diesel
Curatare EGR
Diagnoza auto filtru de particule
Curatare clapeta/galerie admisie

intre 350 si 500 lei

(in functie de complexitate) intre 400 si 800 lei

de la 200 lei

intre 200 si 350 lei

(in functie de complexitate) intre 100 si 200 lei

(in functie de complexitate) de la 250 lei

Catalizatoarele care sunt in aceeasi carcasa cu filtrul de particule sunt curatate fara a se percepe o taxa suplimentara.

Oferta finala poate varia in functie de complexitatea lucrarii, tipul autoturismului si/sau anul de fabricatie.

Garantie

Acordam o garantie de 1 an daca autovehiculul functioneaza in parametrii normali.

Dupa remontarea filtrului, este necesara resetarea ECU (se reduce gradul de incarcare a DPF) si masurarea presiunii diferentiale.

Se masoara presiunea diferentiala cu motorul oprit, dar cu contactul pus. Daca presiunea este zero, senzorul este bun. Apoi se masoara presiunea la relanti. Aceasta ar trebui sa fie mult sub 10mbar.

Daca filtrul de particule se infunda in scurt timp dupa curatare, denota faptul ca masina are o problema la motor ( injectoare, turbina, etc.). Pentru a evita discutiile inutile precum ca filtrul nu a fost curatat bine, trebuie adusa o constatare tehnica precum ca masina functioneaza in parametrii normali (test injectoare, turbina, etc.), test de noxe si atunci filtrul va fi curatat din nou GRATUIT!

La auto fabricate inainte de 2014 si care au mai mult de 200.000 km NU SE OFERA GARANTIE, ci doar se face dovada curatarii.

Sute de clienti multumiti

Inca de la deschiderea atelierelor Davyo Auto ne-am dorit sa oferim tuturor clientilor un produs de o calitate superioara care sa functioneze ireprosabil. Am fost sinceri, profesionisti si prietenosi. Niciodata nu am facut rabat de la calitate, chiar daca am cautat mereu sa le oferim clientilor nostri cele mai bune servicii, la cele mai avantajoase preturi

Investitiile permanente facute in aparatura, echipamente si instrumente de diagnosticare si reconditionare ne-au ajutat sa atingem cel mai ridicat standard. Lucram doar cu cele mai performante tehnologii. Ne documentam mereu si suntem la curent cu cele mai noi tendinte in domeniul auto.